Egy blog, ami az élet szeretetéről és tiszteletéről szól

új életvitel blog

új életvitel blog

Gyors cselekvés

2014. október 09. - ujeletvitelblog

Az ugrás

"A férfi még mindig ugyanott ült. Amikor elmentem mellette, és egy utolsó gyors pillantást vetettem az arcára, érdekes csillogást vettem észre a szemében. Azelőtt soha nem láttam ilyen szemeket. Első pillantásra  úgy tűnt, mintha éppen kicsordulni készülő könnyekkel lennének teli, de a könnyek fénnyé változtak, és mintha a csillagok tükröződtek volna a szemében. Egy időre eltűnt minden, és csak a szemet láttam, egy gyermek különös, hajthatatlan szemét.

Nem tudom, mennyi ideig állhattam ott, másodpercekig, percekig - még tovább. Hirtelen megrázkódtam, és rájöttem, hol vagyok. „Jó éjszakát" motyogtam, s úgy éreztem magam, mint aki elvesztette az egyensúlyát, és elsiettem az utcasarok felé.
Amikor a járdaszegélyhez értem, megálltam. Bizsergett a nyakam, éreztem, hogy engem néz. Visszanéztem. Nem telt el több idő tizenöt másodpercnél. És ekkor láttam, hogy fenn van. A háztetőn áll, karjait keresztbe fonva, felbámulva a csillagos égre! Megrökönyödötten a még mindig falnak támasztott, üres székre meredtem, majd megint felfelé. Lehetetlen! Ha éppen egy nagy egér vontatta hatalmas tökautón cserélt volna kereket, azzal sem tett volna rám megdöbbentőbb hatást.

Válaszok

Az éjszaka csendjében felbámultam karcsú, még így, távolról is impozánsnak tűnő alakjára. Hallottam a csillagok harangjátékát, mintha csengettyűk csilingeltek volna a szélben. Hirtelen hátrafordult és egyenesen a szemembe nézett. Körülbelül hatvan lábnyira lehetett tőlem, de mintha az arcomban éreztem volna a lélegzetét. Remegtem, pedig nem fáztam. Az ajtónyílás, amelyben a valóság beleolvadt az álomba, ismét kipattant. Megint felnéztem rá.-

- Nos - kérdezte -, segíthetek valamiben? - Prófétai szavak!
- Bocsásson meg, de...
- Megbocsátottam - mosolygott. Éreztem, hogy elpirulok. Kezdett idegesítővé válni a helyzet. Játszott velem, és én nem ismertem a szabályokat.
- Rendben van. Hogyan jutott fel a tetőre?
- A tetőre? - érdeklődött ártatlan, meglepett képet
vágva.
- Igen. Hogyan szállt ki abból a székből - mutattam a székre - és mászott fel a tetőre kevesebb mint húsz másodperc alatt? Itt támaszkodott a falnak. Én hátat fordítottam, elmentem a sarokig, és eközben...
- Pontosan tudom, hogy mit csináltam - dördült fel a hangja. - Semmi szükség rá, hogy elmeséld nekem. A kérdés csak az, honnan tudod te, hogy mit csináltál?"

Dan Millmann: A békés harcos útja

 

Megoldás: gyorsaságot fejlesztő játékok

 

Hogyan is csinálta a próféta? A kulcs, a gyorsaság, cselekvés, reakció. Persze a való életben nehéznek tűnik, de hidd el, minden fejleszthető, például a gyorsaságot fejlesztő játékok segítségével. Használd bátran, akár kikapcsolódásra, vagy akár egy kis pörgésre vágysz. 

 

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://ujeletvitelblog.blog.hu/api/trackback/id/tr856773853

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása